ΑΡΑΒΙΚΑ | ΕΛΛΗΝΙΚΑ | ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ | |
1 | Αρ Ραχμάν | Ο Πανάγαθος | |
2 | Αρ Ραχίμ | Ο Ελεήμων | |
3 | Αλ Μαλικ | Ο Βασιλεύς | Ο Άναξ, Ο Κτήτωρ, Ο Κύριος |
4 | Αλ Κουντ.ντούς | Ο Άγιος | |
5 | Ας Σαλάμ | Η Ειρήνη | Ο Ειρηνοποιός, Ο Αμετάπτωτος, Ο Αμείωτος, Ο Διαρκής, Ο Αψεγάδιαστος, Ο Άμωμος, Ο Αγνός |
6 | Αλ Μού΄μιν | Ο Πιστός | Ο Ασφαλής |
7 | Αλ Μουχαίμιν | Ο Προστάτης | Ο Φύλαξ |
8 | Αλ Α’ζίζ | Ο Διαπρεπής | Ο Ισχυρός, Ο Εξέχων, Ο Τρανός, Ο Απαραβίαστος, Ο Σεβάσμιος |
9 | Αλ Τζαμπ.μπάρ | Ο Απροσμάχητος | Ο Αδυσώπητος, Ο Βιάτης, Ο Ανορθωτής,Ο Αναστηλωτής |
10 | Αλ Μουτακαμπ.μπιρ | Ο Υπερήφανος | Ο Παμέγιστος |
11 | Αλ Χάλικ | Ο Δημιουργός | Ο Αρχιτέκτων, Ο Γεννήτωρ |
12 | Αλ Μπάρί΄ | Ο Οικοδόμος | |
13 | Αλ Μουσαουγουιρ | Ο Καλλιτέχνης | Ο Πλαστουργός, Ο Ζωγράφος |
14 | Αλ Γαφφάρ | Ο Πολυέλαιος | Ο Μεγάθυμος |
15 | Αλ Καχχάρ | Ο Κυρίαρχος | Ο Νικηφόρος, O Επιβλητικός, Ο ΤροπαιούχοςΟ Θριαμβευτής, Ο Λυσίμαχος |
16 | Αλ Ουαχχάμπ | Ο Δωρητής | |
17 | Αρ Ραζζάκ | Ο Προνοητής | Ο Προμηθεύς, Η Πρόνοια, Ο Σιτοδότης, ΟΤροφός, Ο Επισιτιστής |
18 | Αλ Φαττάχ | Ο Πορθητής | Ο Θυρανοίκτης, Ο Κατακτητής, Ο ΕναρκτήριοςΟ Καρδιανοίχτης, Η Αποκάλυψη |
19 | Αλ Α’λίμ | Ο Παντογνώστης | |
20 | Αλ Κάμπιντ | Ο Καταθλίπτης | Ο Συνθλίπτης, Ο Αυστηρός |
21 | Αλ Μπάσιτ | Ο Εμψυχωτής | |
22 | Αλ Χάφιντ | Ο Ταπεινωτής | Ο Εξανδραποδιστής, Ο Υποδουλωτής, Ο Ολετήρ,Ο Κατακρημνιστής |
23 | Αρ Ράφια’ | Ο Εξυψωτής | Ο Εξαίρων |
24 | Αλ Μου’ιζζ | Ο Επαινέτης | |
25 | Αλ Μουδιλλ | Ο Επιτιμητής | Ο Ψέκτης, Ο Επικριτής, Ο Ολετήρας |
26 | Ας Σαμί’ | Ο Παντακούστης | Ο Ακροατής |
27 | Αλ Μπασίρ | Ο Παντεπόπτης | Ο Πανδερκέτης, Ο Θεατής |
28 | Αλ Χακαμ | Ο Κριτής | Ο Διαιτητής |
29 | Αλ ‘αντλ | Ο Δίκαιος | Η Δικαιοσύνη |
30 | Αλ Λατίφ | Ο Αβρός | Ο Προσηνής, Ο Ήμερος |
31 | Αλ Χαμπίρ | Ο Έμπειρος | Ο Πολύπειρος |
32 | Αλ Χαλίμ | Ο Μακρόθυμος | |
33 | Αλ ‘αδίμ | Ο Θαυμαστός | Ο Φοβερός, Ο Τρομερός, Ο Μεγαλειώδης |
34 | Αλ Γαφούρ | Ο Μεγάθυμος | |
35 | Ασh Σhακούρ | Ο Ευγνώμων | |
36 | Αλ ‘αλιγι | Ο Ύψιστος | Ο Ύπατος |
37 | Αλ Καμπίρ | Ο Μέγας | |
38 | Αλ Χαφίδ | Ο Διατηρητής | Ο Θεματοφύλακας, Ο Συντηρητής |
39 | Αλ Μουκίτ | Ο Τροφοδότης | |
40 | Αλ Χασίμπ | Ο Αξιολογητής | Ο Εκτιμητής, Ο Λογιστής, Ο Σεβάσμιος |
41 | Αλ Τζαλίλ | Ο Μεγαλοπρεπής | Ο Ρωμαλέος, Ο Αγλαός |
42 | Αλ Καρίμ | Ο Γενναιόδωρος | |
43 | Αρ Ρακίμπ | Ο Απερίσπαστος | Ο Νήφων, Ο Άγρυπνος, Ο Ακάματος |
44 | Αλ Μουτζίμπ | Ο Εισακούων | Ο Πρόθυμος, Ο Επήκοος, Ο Επάκουος |
45 | Αλ Ούάσι’ | Ο Ευρύς | Ο Αχανής |
46 | Αλ Χακίμ | Ο Σοφός | |
47 | Αλ Ούαντούντ | Ο Φιλόστοργος | |
48 | Αλ Ματζίντ | Ο Ένδοξος | Ο Ευκλεής |
49 | Αλ Μπά’ιθ | Ο Νεκρεγέρτης | Ο Αναβιωτής |
50 | Ασh Σhαχίντ | Ο Μάρτυς | Ο Αυτόπτης |
51 | Αλ Χακκ | Η Αλήθεια | |
52 | Αλ Ούακίλ | Ο Συνήγορος | Ο Φερέγγυος, Ο Αξιόπιστος, Ο Εντολοδόχος, Ο Αρωγός |
53 | Αλ Καούιγι | Ο Δυνατός | |
54 | Αλ Ματίν | Ο Ακλόνητος | Ο Σταθερός, Ο Αρραγής, Ο Στερεός |
55 | Αλ Ούαλιγι | Ο Έμπιστος | Ο Μέντωρ, Ο Συμπαραστάτης |
56 | Αλ Χαμίντ | Ο Λατρευτός | Ο Ευλογητός, Ο Αινετός |
57 | Αλ Μουχσί | Ο Απογραφέας | Ο Καταμέτρης |
58 | Αλ Μουμπντί΄ | Ο Πρωτουργός | Ο Παγγενέτης, Η Πρωταρχή, Η Αυτοαιτία |
59 | Αλ Μου’ίντ | Ο Αναβιωτής | Ο Παλινορθωτής, Ο Παλλιγενέτης,Ο Αναζωογονητής |
60 | Αλ Μουχί | Ο Ζωοποιός | Ο Ανορθωτής, Ο Φερέζωος, Ο Ζωοδότης |
61 | Αλ Μουμίτ | Ο Πανδαμάτωρ | Ο Εξολοθρευτής, Ο Ολέθριος, Ο Ανθρωποφθόρος,Ο Καταλύτης |
62 | Αλ Χαιγι | Η Ζωή | Ο Ζων |
63 | Αλ Καιγιούμ | Ο Υπερούσιος | Ο Ων, Ο Αυθύπαρκτος, Ο ΑυθυπόστατοςΟ Άφθαρτος |
64 | Αλ Ούάτζιντ | Ο Αυτάρκης | |
65 | Αλ Μάτζιντ | Ο Πολύδοξος | Ο Περικλεής |
66 | Αλ Ούάχιντ | Ο Ένας | Ο Εις |
67 | Αλ Αχαντ | Ο Μοναδικός | |
68 | Ας Σαμαντ | Ο Αιώνιος | Ο Άχρονος, Ο Αΐδιος, Ο Αείζωος, Ο Άναρχος |
69 | Αλ Κάντιρ | Ο Παντοδύναμος | |
70 | Αλ Μουκταντιρ | Ο Παντοκράτωρ | Ο Μεγαλοδύναμος |
71 | Αλ Μουκαντ.ντιμ | Ο Ευμενής | Ο Αρωγός, Ο Τελέσφορος, Ο Επαγωγός |
72 | Αλ Μου΄αχχιρ | Ο Δυσμενής | Ο Χρονοτρίβης, Ο Ατελέσφορος, Ο Απαγωγός |
73 | Αλ Αουγουαλ | Ο Πρώτος | Το Α, Ο Αρχαίος, Ο Παλαιός των Ημερών |
74 | Αλ Άχιρ | Ο Έσχατος | Το Ω, Ο Τελευταίος |
75 | Αδ Δάχιρ | Ο Φανερός | Ο Φαεινός, Ο Ορατός |
76 | Αλ Μπάτιν | Ο Απόκρυφος | Ο Μυστικός, Ο Κρυφός, Ο Αόρατος |
77 | Αλ Ούάλί | Ο Δεσπότης | Ο Άρχων, Ο Ηγεμών |
78 | Αλ Μουτα’άλι | Ο Πανύψιστος | Ο Υπέρτατος |
79 | Αλ Μπαρρ | Ο Φιλάνθρωπος | Ο Αγαθοεργός |
80 | Ατ Ταουγουάμπ | Ο Συγχωρός | Ο Μετανοιοδόχος |
81 | Αλ Μουν.τακίμ | Ο Εκδικητής | Ο Παιδευτής, Ο Κολαστής |
82 | Αλ ‘αφουγου | Ο Αφέτης | |
83 | Αρ Ρα΄ούφ | Ο Στοργικός | |
84 | Αλ Μάλικαλ Μουλκ | Ο Παντάναξ | Ο Κύριος των Δυνάμεων, Ο Ανώτατος Άρχων |
85 | Αδ δαλ Τζαλάλι ούαλ Ικράμ | Ο Κύριος του Μεγαλείου και της Γενναιοδωρίας | |
86 | Αλ Μουκσιτ | Ο Μισθαποδότης | Ο Αμερόληπτος, Ο Δικαιοκρίτης, Ο Αδέκαστος, Ο Ακριβοδίκαιος |
87 | Αλ Τζάμι | Ο Εκκλησιαστής | Ο Συναγωγεύς, Ο Ενοποιός, Ο Συναθροιστής |
88 | Αλ Γανιγι | Ο Πλούσιος | Ο Εύμαρος, Ο Όλβιος, Ο Αστείρευτος, Ο Άφθονος |
89 | Αλ Μουγνί | Ο Χορηγός | Ο Αφειδής |
90 | Αλ Μάνι’ | Ο Πρόμαχος | Ο Φρουρός, Ο Αλεξίκακος |
91 | Αντ Ντάρρ | Ο Αποστερητής | Ο Ζημιωτής, Ο Επιβλαβής, Ο Τιμωρός, Ο Επιζήμιος |
92 | Αν Νάφι’ | Ο Ευεργέτης | Ο Ωφέλιμος |
93 | Αν Νούρ | Το Φως | |
94 | Αλ Χάντί | Ο Οδηγητής | Ο Ποιμήν, Ο Οδηγός |
95 | Αλ Μπαντί’ | Ο Απαράμιλλος | |
96 | Αλ Μπάκί | Ο Αθάνατος | |
97 | Αλ Ούάριθ | Ο Κτήτωρ | Ο Κληρονόμος, Ο Δικαιούχος |
98 | Αρ Ρασhίντ | Ο Αλάνθαστος | Ο Αναμάρτητος, Ο Αδιάπτωτος, Ο ΠοιμενάρχηςΟ Διδάσκαλος |
99 | Ας Σαμπούρ | Ο Καρτερικός | Ο Ανεκτικός, Ο Υπομενετικός |
Η επίκληση των Θεωνυμίων είναι μια πρακτική που τη μοιράζονται όλοι οι μαθητές στο δρόμο του σουφισμού. Υπάρχει μια επίσημη λίστα που απαριθμεί 99 Θεωνύμια, όμως η λίστα αυτή δεν είναι περιοριστική αφού τα Θεωνύμια είναι άπειρα στον αριθμό.
Για την πρακτική της μεγαλόφωνης ή νοερής επίκλησης, ο Χάζρατ Ινάγιατ Χαν έχει πει: «Οι μύστες παρομοιάζουν τον κόσμο με ένα θόλο, ένα θόλο που επαναλαμβάνει αντηχώντας όλα όσα λέγονται από κάτω του. Ό,τι προφέρεται με τα χείλη φτάνει μόνο ως τα αυτιά, ό,τι όμως λέγεται με την καρδιά αγγίζει την καρδιά. Το όνομα φτάνει όσο πιο μακριά μπορεί να φτάσει και αυτό εξαρτάται από την πηγή από την οποία προήλθε και από το βάθος από το οποίο αναδύθηκε. Για αυτόν τον λόγο οι σούφι όλων των εποχών απέδωσαν στην λέξη την ύψιστη σημασία, επειδή ήξεραν ότι η λέξη είναι το κλειδί για το μυστήριο ολόκληρης της ζωής, το μυστήριο όλων των επιπέδων της ύπαρξης.»
Παραθέτουμε τα 99 Θεωνύμια με την ελληνική απόδοσή τους γιατί, σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές γλώσσες, στην ελληνική γλώσσα δεν έχει γίνει ως τώρα αυτή η απόδοση με συστηματικό τρόπο